Prosím použi vyhľadávacie okno na pridanie položky do servisného zoznamu
Nefunguje ti tvoj smartfón?
Sme nielen herní nadšenci, ale technikou a technológiami žijeme naplno už vyše 20 rokov. U nás si správne!
Sme špecialisti na servis a opravy mobilných telefónov, ale aj herných konzol a herných oficiálnych ovládačov a príslušenstva a iných zariadení.
Ako na to?
Vyhľadáš si mobilný telefón alebo iné zariadenie na servis/opravu cez vyhľadávacie okno na tejto stránke.
Zobrazí sa ti ponuka servisných úkonov s orientačnými cenami.
Vyplníš svoje kontaktné údaje a odošleš formulár.
Doručíš k nám zariadenie na opravu. Môžeš ho poslať poštou/kuriérom, doručiť na niektorú z našich predajní,
alebo bezplatne objednáme vyzdvihnutie zariadenia na tvojej adrese.
Po prijatí zariadenia v našom servisnom centre vykonáme diagnostiku a dohodneme s tebou finálnu opravu vrátane konečnej ceny.
Ty sa rozhodneš, či zariadenie opravíme, alebo ho zašleme späť bez opravy. Viac informácií zistíš nižšie v často kladených otázkach.
Opravujeme herné konzoly (servisujeme Playstation, Xbox aj Nintendo) a herné ovládače a i. oficiálne príslušenstvo, tiež smartfóny*, notebooky, počítače a tablety.
*Naše servisné stredisko sa nachádza v Banskej Bystrici, na adrese: Arašid spol. s r.o., Lazovná 511/69, 974 01, Banská Bystrica. Z uvedeného dôvodu, dokážeme mobilné telefóny servisovať na počkanie, výhradne len na tejto adrese. Na našich predajniach nie sú dostupné servisné služby na počkanie.
*Ak ti neprekáža zostať bez telefónu, prípadne máš náhradný, môžeš nám svoj pokazený telefón poslať z ktorejkoľvek pobočky, prípadne kuriérom na našu adresu a my ti radi vykonáme diagnostiku a opravu.
Zariadenie na servis či opravu môžeš odovzdať dvoma spôsobmi:
a) Online, cez servisný formulár
- servisnú zákazku* založíš na tomto odkaze
Následne ti od nás príde e-mail, na ktorý odpovieš a uvedieš svoju dodaciu adresu a my pošleme bezplatne kuriéra, aby zariadenie na opravu vyzdvihol priamo u teba doma.
Prípadne môžeš formulár vyplniť, vytlačiť si ho a doniesť ho spolu so zariadením na našu predajňu aj osobne.
*Pri oprave mobilného telefónu platí miestna výluka – mobilné telefóny opravujeme len na našej centrále v Banskej Bystrici, stačí ho doniesť osobne na Arašid spol. s r.o., Lazovná 511/69, 974 01 Banská Bystrica.
b) alebo zariadenie osobne odovzdáš na jednej z našich predajní po celom Slovensku
Zastav sa osobne u nás na predajni a náš predajca s tebou formulár vyplní na mieste. Všetky naše predajne nájdeš tu.
*Je vyzdvihnutie zariadenia u mňa doma v prípade, že som si zvolil vyzdvihnutie kuriérom, bezplatné?
Áno, vyzdvihnutie kuriérom u teba doma je bezplatné.
Nezabudni tovar bezpečne zabaliť do kartónovej krabice vhodnej veľkosti = použiť okolo každej strany balenia mäkkú výplň – napríklad papier alebo plastovú bublinkovú fóliu.
Orientačné ceny sa ti zobrazia pri zakladaní servisnej zákazky cez náš servisný formulár - zobrazi sa po kliknutí na požadované zariadenie po jeho výbere vyššie.
Po odovzdaní tvojho zariadenia ho naši technici zdiagnostikujú, následne budeš kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom a cenu za opravu zariadenia ti upresníme.
V prípade, ak súhlasíš s cenovou ponukou za servisný úkon, ktorú sme ti oznámili telefonicky alebo emailom, diagnostický poplatok sa ti nebude účtovať.
V prípade, ak nesúhlasíš s cenovou ponukou, diagnostický poplatok sa ti bude účtovať, keďže náš tím strávil už čas diagnostikou tvojho zariadenia.
a. Smartfóny - 18€ s DPH
b. Tablety - 18€ s DPH
c. Konzoly - 23€ s DPH
d. Herné ovládače, základne modely - 9€ s DPH
e. Herné ovládače, ELITE 1/2, Edge - 15€ s DPH
f. Notebooky a PC - 30€ s DPH
g. Apple MacBook a iMac - 30€ s DPH
Pre informácie ohľadom servisu takého zariadenia, ktoré sa nenachádza v ponuke na našom webe, prosím,
kontaktuj naše servisné oddelenie – servis@arasid.sk.
Rýchlosť vybavenia tvojej servisnej zákazky závisí od vyťaženia našich servisných technikov a dostupnosti náhradných dielov.
Diagnostiky zariadení sa snažíme vyhotoviť bezodkladne, podľa poradového čísla zariadenia.
Servisy prijaté osobne na centrále v Banskej Bystrici sa snažíme vybaviť na počkanie.
Reklamáciu opravy je možné uplatniť osobne na predajni alebo odoslaním tovaru* na našu centrálu v Banskej Bystrici – Arašid spol. s r.o., Lazovná 511/69, 974 01 Banská Bystrica.
Poznámka: Uplatnenie reklamácie je možné len v prípade, ak bol servis vykonávaný našim technikom a na základe predloženia dokladu o kúpe servisného úkonu u nás.
Pri odoslaní tovaru nezabudni tovar bezpečne zabaliť do kartónovej krabice vhodnej veľkosti = použiť okolo každej strany balenia mäkkú výplň – napríklad papier alebo plastovú bublinkovú fóliu.
Pokiaľ máš zariadenie v záruke, odporúčame ti kontaktovať priamo výrobcu. V PGS vykonávame mimozáručné opravy.
Záručná oprava je oprava takej chyby zariadenia, ktorú samotný výrobca uzná v záručných podmienkach (a počas trvania záručnej doby, štandardne 2 roky, pokiaľ nebola predĺžená).
Mimozáručná oprava je akákoľvek iná oprava, ktorú výrobca neuznáva v záručných podmienkach, alebo už zariadeniu skončila záručná doba.