Reklamácie
                                            
                                            
                                                Miestom pre uplatnenie reklamácie je: 
Westech spol. s r.o. - PGS RMA, Stará Vajnorská 17, 831 04, Bratislava alebo môžete reklamovaný tovar odovzdať na našej predajni.
                                                
                                                
                                                Ak je súčasťou balenia tovaru záručný list a v záručnom liste je uvedený autorizovaný servis, odporúčame uplatniť reklamáciu v autorizovanom servisnom stredisku – ide o rýchlejší
                                                a jednoduchší reklamačný proces.
                                                
                                                
                                                
DÔLEŽITÉ: K reklamácii je potrebné pripojiť vytlačený a vyplnený 
sprievodný list. K reklamácii nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru. V prípade,
                                                že reklamáciu podávate na predajni, postačuje predložiť kópiu dokladu o kúpe.
                                                
                                                
                                                Doplňujúce informácie k reklamáciám
                                                Záručná doba začína plynúť zásadne dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
                                                
                                                
                                                
Záručná doba je:
                                                
                                                    - u nového tovaru 24 mesiacov, ak neustanovuje osobitný právny predpis lehotu dlhšiu,
- u tovaru použitého 12 mesiacov (použitým tovarom sa rozumie tovar s týmto označením, prípadne bazárové zariadenia).
                                                V prípade reklamácií mobilných telefónov, tabletov, počítačov a notebookov Vás chceme požiadať o deaktiváciu všetkých ochranných funkcií zariadenia, ako je napríklad zámok obrazovky,
                                                iCloud, Google,
                                                Xiaomi účet a iné ochranné funkcie, ktoré by mohli brániť diagnostike a prípadnej oprave zariadenia. Odporúčame vykonať zálohu údajov v telefóne.
                                                Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte pdf, 
TU.
                                            
                                                
Užitočné informácie podľa druhu tovaru
                                            
                                            
                                                Reklamácie produktov Apple (neplatí pre bazárové telefóny)
                                                Odporúčame využiť služby autorizovaného strediska: 
https://www.istores.sk/
                                                Pred reklamáciou Apple produktu je potrebné odhlásiť zariadenie zo služby iCloud a vypnúť funkciu FMI - Nájsť môj iPhone.
                                                Návod na deaktiváciu nájdete na adrese: 
https://support.apple.com/sk-sk
                                                alebo na 
https://iforgot.apple.com.
                                                
                                                
                                                
Reklamácie bazárových zariadení (mobilné zariadenia aj herné zariadenia)
                                                Záručným servisom pre bazárové zariadenia je spoločnosť Arašid spol. s r.o. Z uvedeného dôvodu Vás chceme požiadať, aby ste zariadenia pochádzajúce z distribúcie - bazár, reklamovali výhradne cez našu spoločnosť.
                                                
                                                
                                                
Reklamácia produktov Microsoft XBOX (neplatí pre bazárové konzoly)
                                                Konzolu alebo jej príslušenstvo odporúčame reklamovať cez stránky spoločnosti Microsoft. Pre podanie reklamácie postupujte podľa pokynov
                                                
na tomto odkaze: 
Xbox záruka a servis
                                                
                                                
                                                Reklamácia zariadení značky Dell
                                                Môžete sa obrátiť na autorizovaný servis z pohodlia domova 
cez tento odkaz: 
https://servis-dell.sk/
                                                
                                                
                                                Doživotná Koss Garancia
                                                Viac informácií ohľadom KOSS doživotnej záruky nájdete 
TU.
                                                
                                                
                                                
Záruka u slúchadiel KOSS
                                                je zákonom stanovená na 2 roky + Koss doživotná garancia, na základe podmienok výrobcu.
                                                
                                                
                                                
Digitálne (elektronické) kľúče
                                                Postup na reklamáciu digitálnych kľúčov nájdete 
TU.
                                                
                                                
                                                
Reklamácia XBOX Live predplatného a XBOX Live kreditu
                                                Odporúčame reklamovať cez technickú podpory Microsoft Slovensko
                                                
na 
https://support.xbox.com/sk-SK/,
                                                prípadne cez bezplatnú telefonickú linku 0800/004557.
                                                
                                                
                                                
Reklamácia PlayStation Store predplatného a PlayStation Store kreditu
                                                Odporúčame reklamovať priamo cez technickú podporu Playstation Slovensko
                                                
na 
https://playstation.com/sk-sk/get-help/
                                                
                                                
                                                V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu,
                                                môžete nás kontaktovať na adrese: 
reklamacne@pgs.sk.
                                            
 
                                            
                                                
Vrátenie tovaru
                                            
                                            
                                                V prípade, že nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môžete ho vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky alebo vyzdvihnutia objednávky na predajni.
                                                Suma za vrátený tovar bude preplatená prevodom na účet, prípadne po dohode vieme v rámci novej objednávky sprostredkovať výmenu tovaru
                                                
                                                a to za týchto podmienok:
                                                
                                                    - v prípade hry nesmie byť porušená ochranná fólia/plomba,
- tovar musí byť nepoškodený,
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom,
- nezabudnite sa preukázať platným dokladom o kúpe, v opačnom prípade nebude možné tovar prevziať na vrátenie tovaru do 14 dní.
                                                Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdete v našich 
obchodných podmienkach sekcia 5.
                                                Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
                                                
                                                
DÔLEŽITÉ: K tovaru vrátenému do 14 dní  je potrebné vyplniť a vytlačiť 
sprievodný list.
                                                Uvedený protokol nie je potrebné vypĺňať pri osobnom odovzdaní tovaru na predajni.
                                                
                                                Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.
                                                Zásielky odporúčame odosielať doporučene na našu adresu.