Jurassic World: Evolution 2 (Deluxe Edition) [Steam]

Cena bez DPH: 58,33 €

Nákupom získaš 10 bodov.
Kód produktu: 440938
FrontierEN dabing
Hra vyžaduje pripojenie k sieti internet a aktiváciu v systéme Steam!

Jurassic World: Evolution 2 (Deluxe Edition) [Steam] [PC digital]

Jurassic World Evolution 2 je očakávaným pokračovaním prelomovej manažérskej simulácie pre rok 2018 od Frontier, Jurassic World Evolution, ktoré ponúka úplne novú výpravnú kampaň vyjadrenú členmi obsadenia z celej filmovej série Jurassic World, vzrušujúce nové funkcie, štyri pútavé herné režimy, a rozšírený zoznam úžasných dinosaurov.

Vlastnosti:

• Pôvodný príbeh z Jurského sveta
    Zistite, čo to znamená byť majstrom v správe parku v režime Campaign, pútavom a originálnom príbehu, ktorý vás dostane do centra diania po otrasných udalostiach z Jurassic World: Fallen Kingdom. Pracujte po boku ikonických postáv z filmov, vrátane Dr. Iana Malcolma (hovoril Jeff Goldblum) a Claire Dearingovej (hovoril Bryce Dallas Howard) a veďte úsilie o kontrolu, ochranu a kontrolu nad divokými dinosaurami, ktoré teraz zúria po celých USA.
  • Vytvorte si svoj vlastný Jurský svet
    Prevezmite kontrolu pomocou hlbších nástrojov na správu a kreatívnych možností. Postavte celý rad prispôsobiteľných nových budov a najmite nových vedcov a upravte svoj park tak, aby vyhovoval potrebám vašich hostí aj dinosaurov. Popustite uzdu svojej kreativite v režime Sandbox alebo si otestujte svoje schopnosti v režime Výzva pri riešení rôznych lokalít a environmentálnych katastrof.
  • Hrajte sa s teóriou chaosu
    Prehrajte si kľúčové momenty svojich obľúbených filmov – s nádychom. Zažite „čo keby“ scenáre z ikonických filmov Jurský svet a Jurský park, pričom každá úroveň sa odohráva naprieč obdobiami a miestami zo všetkých piatich filmov. Ponorte sa do série Jurassic World a uvidíte, ako sa udalosti vyvíjajú, keď prevezmete kontrolu.
  • Objavte úžasné dinosaury
    V Jurassic World Evolution 2 ožíva viac ako 75 rôznych prehistorických druhov, vrátane veľmi žiadaných lietajúcich a morských plazov. Tieto zvieratá sa cítia živšie ako kedykoľvek predtým, keď ovládajú územie, bojujú o nadvládu a inteligentne reagujú na svet okolo seba. Využite bioinžinierstvo na prispôsobenie dinosaurov výraznými novými farbami a zmeňte ich genómy, aby ste odomkli vlastnosti.

Deluxe Edition obsahuje päť veľkolepých prehistorických zvierat, vrátane úplne nových morských a lietajúcich plazov, ako aj šesť jedinečných stavebných znakov a tri vzrušujúce vzhľady vozidiel inšpirované Dinosaur Protection Group, ktoré môžete použiť vo svojom tíme Strážcov, tíme Capture Team. a tímy Mobile Vet Unit v režimoch Challenge a Sandbox. Kúpte si Deluxe Edition pre tieto druhy:
  • Geosternbergia
  • Attenborosaurus
  • Pachyrhinosaurus
  • Huayangosaurus
  • Megalosaurus

• Názov vydavateľa: Frontier Developments
  • Názov vývojára: Frontier Developments
  • Dátum vydania: 09.11.2021
  • Pegi: 16
  • Žáner: Simulátor

Minimálne požiadavky:
    Operačný systém: Windows 10 64bit (min verzia 1809)
    Procesor: Intel i5-4590/AMD FX 8370
    Pamäť: 8 GB RAM
    Grafická karta: (4GB VRAM) NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (Legacy GPU: GeForce GTX 960) / AMD Radeon RX 470
    Pevný disk: 14 GB voľného miesta
    DirectX: Verzia 12

Jedná sa o digitálnu verziu hry Jurassic World Evolution 2 (Deluxe Edition), kód vám bude zaslaný SMS správou alebo e-mailom.

Jurassic World Evolution 2 © 2021 Universal City Studios LLC and Amblin Entertainment, Inc. All Rights Reserved. © 2021 Frontier Developments, PLC. All rights reserved.

• TITUL OBSAHUJE NASLEDOVNÉ JAZYKOVÉ LOKALIZÁCIE:
    EN dabingDE dabingPL dabing

Buď ako prvý informovaný