Rýchlostné dráhy Francúzka, dominované ikonickým TGV Duplex, sú privedené k životu na dych vyrážajúcej novej trati pre Train Simulator z Ligne Grande Vitesse: Marseille Saint-Charles do Avignon-TGV. 
Konštrukcia LGV Méditerranée sa začala v roku 1996, navrhnutá výhradne ako vysoko rýchlostná trať, ktorá ma rozpätie 160 míľ a spája sa s juhozápadom Francúzska, s hlavným mestom, Parížom. LGV Méditerranée sa tiahne od konca LGV Rhône-Alpes vo Valencii a je ukončená v Marseille za pomoci Avignon a Aix-en-Provence.  
Otvorená v roku 2001, LGV Méditerranée je operovaní za pomoci SNCF s TGV Duplex vysoko rýchlostnými vlakmi, ktoré pracujú na 25 kV systéme AC reťazovky, sú schopné dosiahnuť 320 km/h. Tieto revolučné vysoko rýchlostné vlaky znížili časy vnútrozemských ciest na juhu Francúzka, vlaky TGV momentálne zvládajú prevažnú väčšinu ciest vo Francúzku a dokážu precestovať 750 km za zhruba 3 hodiny, čo je rýchlejšie ako niektoré domáce aerolínie. 
Dráha slúži pre 4 stanice, ktoré predstavujú tri účelové budovy: Gare de Valence TGV, unikátne vybudovanú viac poschodovú stanicu, ktorá umožňuje jednoduchý presun medzi vysoko rýchlostnými a lokálnymi službami, Gare d'Avignon TGV, ktorá sa stala populárnou vďaka jej blízkosti k centru mesta Avignon a Gare d'Aix-en-Provence TGV, ktorá umožňuje jednoduchú cestu na sever Marseille a na Marseillské letisko. Posledná stanica je Marseille-Saint-Charles, konečná zástavka pôvodné vybudovaná aby slúžila okolitej oblasti a Francúzskej riviére, táto stanica je inak dostupná vďaka klasickým Francúzskym linkám. 
Kvôli zvlnenému charakteru terénu južného Francúzska predstavuje LGV Méditerranée mnoho strmých stúpaní a klesaní, nehovoriac o pôsobivom počte rozsiahlych priekop, tunelov a viaduktov, ktoré krížia povrch, najdlhší tunel  je dlhý 8 km. Scenéria nie je iba divom pre oči, LGV Méditerrainée je 300 - 320 km/h rýchla akcia, ktorá poskytuje rýchly, spoľahlivá servis s krásnou krajinou južného Francúzka mihajúcou sa za oknami. 
Trať je vybavená signalizačným systémom TVM430, revolučným systémom signalizácie v kabínach, ktorý je navrhnutý pre operáciu vysoko rýchlostných vlakov vo vysokých kapacitách. Obvyklá signalizácia nie je praktická pre vysoko rýchlostné trate, pretože rušňovodiči majú veľmi málo času na sledovanie a reakcie, toho čo preletí za oknami TGV. TVM430 zobrazuje informácie v kabíne a ukazuje rušňovodičovi akou rýchlosťou by mal vlak cestovať, bez núdze obvyklého vybavenia pri koľajach.    
 105 km dlhá LGV trať z Marseille Saint-Charles a Avignon TGV.  
 Omračujúca scenéria juhu Francúzska, ktorá zahŕňa mnoho tunelov a vysoko rýchlostných viaduktov. 
 Prevádzkáreň lokomotív v Marseille. 
 TGV Duplex v SNCF farbách.  
 Rôzne scenára na tratiach. 
 Kompatibilné s Quick Drive. 
 Scenáre:
 
 BAL signalizačný návod
 TVM430 signalizačný návod 
 Cesta z Avignon do Marseille Saint-Charles
 Cesta z Aix-en-Provence do depa Marseille 
 Cesta z Aix-en-Provence TGV do Avignon TGV 
Cesta z Avignon TGV do Marseille Saint-Charles