FAQ – často kladené otázky
1. Pred nákupom
Musím sa registrovať, aby som mohol objednať?
Nie, objednávku môžete vytvoriť aj bez registrácie. Stačí vyplniť kontaktné a doručovacie údaje pri vytváraní objednávky.
Ako si nastavím-založím účet?
Účet si vytvoríte pri registrácii – úspešnú registráciu Vám potvrdíme mailom. V účte môžete sledovať stav spracovania objednávky, vernostné body, faktúry a ďalšie informácie.
Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?
Heslo si viete vyžiadať v MÔJ ÚČET, po kliknutí na linku zabudol som heslo. Následne Vám systém odošle mail s linkom pre zmenu hesla. Prosím, skontrolujte si aj priečinok SPAM.
Ako si môžem vytvoriť objednávku?
Vyberte si produkt, kliknite na "Do košíka" a prejdite k vytvoreniu objednávky. Postupujte podľa krokov v košíku. Prijatie objednávky vám potvrdíme e-mailom.
Ako môžem aktualizovať fakturačné údaje?
Ako fakturačná adresa sa používa adresa z vašej zákazníckej registrácie. Ak ju chcete zmeniť, spravte tak pred potvrdením a odoslaním objednávky vo Vašom zákazníckom profile.
Môžem si produkt rezervovať?
Áno, tovar je na predajni rezervovaný na 1 deň. Pre predĺženie rezervácie nás kontaktujte e-mailom na
pgs@pgs.sk.
Ak si prajete dlhšiu odbernú dobu, odporúčame vytvoriť objednávku priamo cez košík e-shopu.
Aká je minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená. Objednať si môžete aj jeden produkt.
Môžem u vás nakupovať ako firma?
Áno, vyplnením firemných údajov : Názov firmy, IČO , alebo IČDPH,
ste považovaný za korporátneho zákazníka a nákup sa bude riadiť pravidlami obchodného zákonníka.
Ako zistím, či je tovar skladom?
Dostupnosť je uvedená v popise tovaru – označenie „na sklade“ znamená že tovar je pripravený na expedíciu.
Čo znamená na objednávku?
Jedná sa o termín bez známeho termínu doskladnenia.
Tovar je možné objednať, avšak garantovať dodanie ku konkrétnemu dátumu nedokážeme.
V prípade, že distribútor tovar doskladní, budeme vás na základe objednávky informovať.
Treba počítať aj s dlhšou dodacou dobou a tiež možnosťou, že distribúcia bude ukončená a objednávka sa stane nevybaviteľnou.
Možem predĺžiť zákonnú záruku zariadenia?
Áno, dostupné možnosti sa ti zobrazia priamo v košíku s objednávaným tovarom
Môžeš voliť buď 1 alebo 2 roky navyše a to tak u predlženej záruke, ako aj pri náhodnom poškodení alebo odcudzení.
Viac informácii tu:
https://www.pgs.sk/pgs-care.php#predlzena_zaruka
Kto je rieši poistné udalosti?
Ako zistím, aký produkt je pre mňa vhodný?
Odporúčame prezrieť odborné recenzie tovarov nezávislých recenzentov, alebo testovacích centier.
V prípade hier odporúčame skúsiť demo, alebo prezrieť gameplay k danej hre, aby ste získali predstavu o jej možnostiach.
Kedy sa mi zobrazí platba na účte?
Záleží od banky – zvyčajne do 1–3 pracovných dní.
2. Úprava objednávky
Ako môžem upraviť svoju objednávku?
Objednávku je možné upraviť pred jej expedíciou.
Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky.
Môžem zmeniť fakturačnú adresu po objednávke?
Ako fakturačná adresa sa používa adresa zo zákazníckej registrácie.
Ak ju chcete zmeniť, spravte tak pred potvrdením a odoslaním objednávky.
Je možné zmeniť produkt v objednávke?
Áno, pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná. V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na
pgs@pgs.sk
Môžem spojiť viac objednávok do jednej?
Áno, ak ešte neboli expedované. . Požiadajte nás o spojenie čo najskôr.
Ak sú objednávky spravene po sebe v tesnom časovom slede, spájame ich automaticky, kvoli zvýšeniu efektivity expedície.
Podmienkou je platba na dobierku a rovnaká doručovacia adresa objednávok.
Je možné zrušiť objednávku po zaplatení?
Objednávku je možné zrušiť pred expedíciou.
Zrušenie môžete vykonať vo svojej histórii objednávok alebo nás kontaktujte.
Ak ste objednávku hradili vopred, odporúčame napisať na
pgs@pgs.sk
číslo účtu v tvare IBAN, kvôli účtovnému vyrovnaniu
3. Spôsoby platby
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Platba je možná: Na dobierku, Platobnou kartou online, Rýchlym bankovým prevodom, Na splátky (Home Credit, QUATRO , AHOJ), V hotovosti na predajni – BA-Nivy
Môžem zaplatiť na dobierku?
Áno, dobierka je dostupná pri doprave kuriérom aj Zásielkovňou.
Prečo mi bol zamietnutý platobný prevod?
Môže ísť o problém s bankou, nedostatok prostriedkov alebo chybu pri platbe.
Skontrolujte údaje alebo kontaktujte banku.
Platba je podporovaná pre DEBETNE karty.
V prípade kreditných kariet (napr. Dinners club) bude platba portálom zamietnutá
Môžem objednávku uhradiť znova?
Áno. Pri nezrealizovanej platbe Vám odosielame mail, kde môžete platbu zopakovať, napríklad s použitím inej karty.
Môžem zmeniť spôsob platby?
Áno, ak objednávka ešte nebola expedovaná.
Štandardne objednávky upravujeme na doručenie kuriérom GLS,
alebo zásielkovňou s platbou na dobierku – pri prevzatí.
4. Uplatnenie darčekových poukazov a zliav
Ako uplatním darčekový poukaz alebo zľavový kód?
V košíku zadajte kód do poľa "Doplniť zľavový kód".
Edenred kódy treba uviesť do poznámky pri objednávke.
Po ich validácii je suma objednávky upravená.
Prečo mi nefunguje zľavový kód?
Skontrolujte platnosť, správne zadanie, minimálnu hodnotu objednávky alebo kompatibilitu so zľavami.
Môžem kombinovať viac typov zľavových kódov?
Nie, na jednu objednávku je možné použiť iba jeden typ kódu.
Ako funguje vernostný program?
Za každý nákup získavate body, ktoré môžete neskôr premeniť na zľavu. Body sa aktivujú 15 dní po doručení.
Za zakúpený produkt v hodnote nad 10€ a viac získavaš 10 bodov.
Za niektoré produkty ako darčekové poukážky, darčeky k objednávkam a kredity nie je možné získavať body.
Platnosť bodov je 6 mesiacov.
Vieme body presúvať medzi svojimi účtami?
Body sú neprenosné, a sú pevne viazané na mail registrácie – zákaznika.
Ako môžem získať vernostné body?
Body získavate za nákup v hodnote minimálne 10 eur, s výnimkou digitálnych kľučov, licencii a služieb, napr. darčekových poukážok.
Rovnako viete body získať za napísanie recenzie k Vami zakúpenému tovaru.
Ako uplatním body vernostného systému do novej objednávky?
Po prihlásení na účet pôjdete na
https://www.pgs.sk/vernostny_program.php,
zvolíte si príslušnú zľavu a následne pokračujete v nákupe,
vložením tovaru do košíka.
Cena tovaru musí presahovať výšku zľavy.
5. Spôsoby doručenia
Aké možnosti dopravy ponúkate?
Kuriér, Zásielkovňa, osobný odber na predajni.
Koľko stojí doprava?
Cena závisí od zvoleného spôsobu a bude zobrazená v košíku pred potvrdením.
Ktorý kuriér doručuje balík?
Spolupracujeme s viacerými dopravcami – presného kuriéra uvidíte v košíku alebo potvrdzovacom e-maile.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť v predajni?
6. Čas doručenia a sledovanie
Kedy mi príde moja objednávka?
Väčšina objednávok je doručená do 1–3 pracovných dní po expedícii.
Spracovanie objednávky je rovnako možné cez profil zákazníka po prihlásení.
Ako dlho trvá doručenie?
Zvyčajne 24–48 hodín od odoslania.
Je možné dodatočne zmeniť spôsob doručenia?
Kým nebola objednávka spracovaná expedičným oddelením, je to možné.
Kde nájdem sledovacie číslo balíka?
Sledovací odkaz dostanete e-mailom po odoslaní zásielky.
Odosielajú sa sumárne na konci dňa pre všetky odoslané zásielky.
Vždy kontrolujte aj priečinok SPAM- nevyžiadaná pošta.
Sledovanie zásielky je rovnako možné cez profil zákazníka po prihlásení.
Prečo mi neprišiel e-mail s potvrdením?
Skontrolujte priečinok "Spam" alebo "Reklamy". Ak e-mail nenájdete, kontaktujte nás.
Môžete mi poslať faktúru?
Áno, faktúru zasielame e-mailom.
Ak ju nemáte, radi vám ju pošleme opätovne.
7. Po doručení
Vrátenie a reklamácie:
Adresa pre vrátenie a reklamáciu:
Westech spol. s r.o. - PGS RMA, Stará Vajnorská 17, 831 04, Bratislava,
alebo môžete reklamovaný tovar odovzdať na našej predajni.
Môžem objednávku vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, do 14 dní od doručenia podľa zákona o ochrane spotrebiteľa, ak boli splnené zákonné podmienky odstúpenia od zmluvy.
Dokumenty a podmienky odstúpenia od zmluvy do 14 dní sú priamo v prílohe mailu , potvrdenie prijatia objednávky.
Môžem vrátiť digitálnu licenciu, knihu, digitálny obsah, netlflix a pod.?
Kedy dostanem refundáciu?
Refundácia prebehne do 14 dní od prijatia vráteného tovaru,
ak boli splnené zákonné podmienky odstúpenia od zmluvy.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Ako môžem sledovať stav reklamácie?
Informácie získate e-mailom alebo telefonicky na základe kúpneho dokladu,
resp. čísla objednávky písomne na mail
reklamacne@pgs.sk.
Štandardne platí, že o výsledku ste informovaný písomne akonáhle obdržíme stanovisko autorizovaného servisu.
Čo mám robiť, ak som dostal nesprávny tovar?
Doručenie nesprávneho tovaru oznámite na mail
pgs@pgs.sk,
upresníte číslo objednávky a doručený tovar odfotíte.
Následne Vás bude kontaktovať po preverení situácie predajca.
Čo mám robiť, ak som dostal poškodený tovar?
Doručenie poškodeného tovaru oznámite na mail
pgs@pgs.sk,
upresnite číslo objednávky a doručený tovar odfotíte.
Následne Vás bude kontaktovať po preverení situácie predajca.
Ak sa jedná o poškodený prebal, situáciu riešime doposlaním náhradného obalu.
Ak máte potvrdenie od prepravcu o poškodení zásielky,
urýchlite proces reklamácie u prepravcu
a následne odoslanie náhradného tovaru, alebo vrátenie peňazí.
8. Fakturácia a účet
Ako môžem aktualizovať fakturačné údaje?
Ako fakturačná adresa sa používa adresa zo zákazníckej registrácie.
Ak ju chcete zmeniť, spravte tak pred potvrdením a odoslaním objednávky.
Kedy sa mi zobrazí vrátená platba na účte?
Záleží od banky – zvyčajne do 1–2 pracovných dní.
Musím sa registrovať, aby som mohol objednať?
Nie, objednávku môžete vytvoriť aj bez registrácie
Ako môžem zrušiť odber noviniek e-mailom?
V každom maily je odkaz na odhlásenie z mailu.
Stačí kliknúť na "odhlásiť"